elinsfavoriter

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2011-10-03 19:00:00 i Elinsfavoriter,

Hej, jag heter Elin Jansson och jag är en glad och sprallig tjej på 22 år som tog studenten i juni 2012. Studerade på hotell och restaurang programmet, har även studerat på bageri och konditoriutbildning på Jb kompetens i Jönköping, slutade mars 2013. Jag har en väldigt stor passion för att baka och laga mat, det är mina största intressen och jag ägnar mycket av min fritid åt detta. Jag bakar väldigt mycket, både till familjen, men också till släkt och vänner och till folk som vill beställa, till kalas och sådant. Så på denna enkla lilla sidan kommer jag dela med mig av mina favoritrecept till er, hoppas ni gillar det och kommentera gärna, det uppskattar jag verkligen :) Ha det så bra!
 

Om

Min profilbild

Hej! Jag är baktokig, glad och omtänksam tjej på 23 år. Bor i Aneby, Jönköpings län med mina föräldrar och en bror som är 17 år. Men spenderar numera det mesta av min tid hos min fantastiska pojkvän som bor i Boxholm. Studerat både hotell-och restaurang, samt bageri- och konditori. Jag älskar att baka och laga mat, det är min stora passion och jag blir så glad av det! Det är som terapi för själen :) Jag brukar även se på filmer, gå på hockeymatcher, vara ute på långa promenader och träna när jag hinner. Kommer på denna blogg dela med mig av mina favorit recept och lite annat smått och gott! Lämna gärna en kommentar eller två innan ni går så blir jag superglad! Tack och stor kram på er! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela